Hui, ensimmäinen kirjoitus. Pitäisi varmaan keksiä jotakin fiksua ja hauskaa? Noh yritän parhaani! :) 

Jotenka siis hei! 
Olen 22-vuotias nuori nainen, joka on jo pitkään miettinyt että jotain tälle elämälle pitäisi tehdä. Olen viettänyt "ihan kivaa" elämää koko nuoruuteni ja nyt haluan muutoksen siihen. Olen aina ollut hieman tyytymätön ulkonäkööni ja viimeisien vuosien aikana (kun liikunta on jäänyt vähemmälle) kilot ovat päässeet kertymään. Sosiaalinen elämä on myös kärsinyt muuttojen ja laiskan yhteydenpidon takia...

Siksi päätinkin perustaa tämän blogin. 

Tavoitteeni:
1. Unelmapainon saavuttaminen vuoden 2012 elokuun 31. päivään menessä.
2. Elämänlaadun parantaminen
3. "Ihan kivasta" elämästä "Huippu ihanaksi" elämäksi! 

Tavoitteena ei ole siis pelkästään painonpudotus vaan elämänlaadun parantaminen ihan yleisesti. Haluan oppia taas nauttimaan elämästäni täysillä ja arvostaa jokaista hetkeä. Tämä tulee olemaan pitkä prosessi ja jatkuu varmasti koko loppuelämäni, mutta seuraavan vuoden ajan haluan jakaa kokemuksiani täällä. 
Toivon että voin ehkä innoittaa muitakin tavoittelemaan ihanne elämäänsä ja parempaa oloa! 

Itselleni olen asettanut kannusteeksi matkan. 
Jos saavutan unelmapainoni (joka on siis 60kg tai alle) 31. elokuuta 2012 mennessä palkitsen itseni Lontoon matkalla. Olen aina halunnut käydä Lontoossa ja vielä en ole siellä päässyt käymään, joten matka tuntuu sopivalta palkinnolta tälle projektilleni. 

Aloitan projektin varsinaisesti vasta elokuussa, jolloin minulla on noin vuosi aikaa saavuttaa ensimmäinen tavoitteeni, mutta halusin jo päästä blogin kanssa vauhtiin. Vielä pitää varmasti joitakin asetuksia säädellä ja ulkoasua muutella, että saan tästä oman näköisen. 

Tästä tämä siis lähtee, toivotaan parasta! :)